Balti Tantsu Platvorm 2022: workpiece
“workpiece” (“Töölavastus”) – portree kehast, millesse on tunginud autoritaarse režiimi ja McDonald’si mälestused. Kuidas hakkab väsimusest mõjutatud keha tootlikkusele vastupanu osutama? Kiirtoiduteenindajate kogemustele tuginedes peab “workpiece” töötamist võõrastavaks ja vältimatult paratamatuks praktikaks.
“Mulle meeldib mu heleroheline vormiriietus, selle kurguni nööbitud kaelus ja krae. Seda kandes ei tunne ma oma keha vananemist. Tule nii, nagu oled – see ruum on ajatu ja haigustevaba… Õrn liha ja pastelsed külmutatud tooted. Seesamiseemnete kollakad täpid. McDo kaared mu tagumikul. “Lovin’ beats hatin'”. Töö neelab mu keha; armastus on vihkamisest tugevam. See lõhnab Alpi ürtide järgi. Ta läheb tööle aeglaselt.”
Leedus sündinud Anna-Marija Adomaitytė õppis Šveitsis La Manufacture’is (Haute École des Arts de la Scène) kaasaegset tantsu. Praegu Genfis resideerub Anna-Marija on ühenduse L’Abri – Genève kunstnik, kus ta arendab koreograafilist uurimistööd žestide standardimisest ja keha vastupidavusest. Tema esimest sooloteost “workpiece” esitleti Leedus, Šveitsis ja Prantsusmaal. Paralleelselt oma koreograafilise tööga omandab Anna-Marija kaunite kunstide magistrikraadi ECAL-is (École Cantonal d’Art de Lausanne). Lavastusega “PAS DE DEUX” valiti ta Euroopa tantsuvõrgustiku Aerowaves Twenty 22 artisti hulka.