The Wild Places Trilogy tegeleb meie aja ilmselt ühe tähtsama probleemiga: inimkonna suhtega oma sügavas kriisis olevasse keskkonda, mis avaldub kolme lavastuse näol: Mountain (Mägi), City (Linn), Body (Keha).Trioloogia esimese lavastuse Wild Places : : Mountain meeskonna prooviperiood algas matkaga Norra mägedesse, kus kolm esinejat ja valguskunstnik süüvisid mägismaa esitatavatesse väljakutsetesse. Toorest loodusest saadud kogemused said lavastuse loomise aluseks. Ekstreemne eikellegimaa, karm ilu ja kõhe tühjus jätavad inimese täielikult looduse meelevalda. Lavale jõuab detailide- ja seosterikas koreograafia, muusika, visuaal ja valgus. Vastastikkuse sõltuvuse fenomeni võimendab interaktiivne tehnoloogia, mis on kavandatud helilooja Joseph Hyde’ poolt tihedas koostöös koreograafide ja valguskunstnik Thomas Dotzleriga.

Rahvusvaheliselt aktiivsed koreograafid ja tantsijad Külli Roosna (Eesti) ja Kenneth Flak (Norra-Eesti) on teinud koostööd alates 2008. aastast. Nii oma enda lavastuste puhul, kui teiste koreograafide töödes osaledes, on nad huvitatud lugudest ja tehnoloogiatest, mis kasvavad välja keha liikumisest ja selle asetumisest mingisse keskkonda. Oma töödes on koreograafid uurinud laia teemade ringi: antiikset Norra mütoloogiat (“Jumalate juures”), inimese ja tehnoloogia suhet (“Blood Music””The Chinese Room”, “Swarm Lake”), totalitaarseid režiime (“The Wolf Project”). Nende tööde keskmes on tantsiva keha võimalused ja piirangud, mis on pidevas dialoogis digitaalse tehnoloogia ja erinevate diskursustega.

 Järelkaja:
“Roosna ja Flak on tantsijad-koreograafid, kes süvenevad põhjalikult töösse ja ühendavad lavastustes nii kontseptsiooni kui tugeva esituse. /…/ Istud saalis mugaval ja turvalisel toolil, samas tunned aga, kuis lihased iseenesest pingesse lähevad. Mingisugune füüsiline empaatia äkki?” (Keiu Virro, Tantsuinfo kuukiri)

“Thanks a huge lot for taking us on your mountaintrip. For having the guts, the power, the love, the conviction, the fun for making a show like this. Dance-theatre in the best sense of the word (and maybe in the only real one).” (publiku reaktsioon)